+1-888-777-9930

Ошибка

Закрыть

Информация

Закрыть

НОВОЕ! Desktop Live Chat Agent App updated! Embedded snipping tool and screenshots sending from clipboard added. Learn more

Закрыть

Мониторинг посетителей в реальном времени

Результаты мониторинга посетителей помогут вам собрать данные о среднем спросе на вашем сайте. Не упустите шанс улучшить стратегию маркетинга и увеличить продажи при помощи нашей подсистемы мониторинга посетителей.

Данные о посетителях сайта в системе веб-чата Provide Support

Мониторинг посетителей сайта в реальном времени

Просмотр IP-адреса посетителя, имени узла, типа браузера, посещенных страниц, источника ссылки и другой информации. Эта информация помогает улучшить и оптимизировать маркетинговые стратегии.

Информация о всех посетителях в реальном времени на вашем сайте в консоли оператора

Список посетителей

Просмотр информации о текущих посетителях в таблице в специальной области экрана консоли оператора.

Географическое расположение посетителей сайта

Географическая карта

Просмотр географического распределения посетителей сайта на карте мира. При отображении выделяются новые посетители и посетители, с которыми вы ведете беседу.

Информация о всех страницах, просмотренных определённым посетителем

История навигации

Нажмите кнопку "Показать", чтобы найти определенного посетителя в списке посетителей, получить список всех просмотренных страниц и узнать, сколько времени вы провели на каждой странице.

How you can use the information from real time website monitoring to enhance your customer support

There are many ways you can use the information about your website visitors to offer better service to them, but we'll just give you a few ideas:

  1. By looking at the pages the visitor looked at and for how long they stayed on each, you can decide whether to offer help to them and send a proactive chat.
  2. Seeing the customer's local time allows you to use proper day or night time greeting when chatting with them and make the conversation more personal.
  3. Passing customer's membership details allows you to speed up the support, as you don't need to ask them to repeat the information which they assume you should already have on file. This will also create in a better impression of your customer service.
  4. Seeing the details of the customer's browser and operating system can help you to faster identify and troubleshoot any technical issues they may be experiencing with your website or products.
  5. If you are using live chat on multiple websites, seeing the page from which the customer started a chat can help you to identify which website their question refers to.

Real time visitor tracking feature is enabled for your account by default if you use our Recommended Fully Featured Chat Button Code or any other of our script codes. All script codes support website monitoring.

If you don't need this feature, you can use just a direct link to your messenger to allow customers to connect with you. In this case, you will see no visitor details in your operator console.