You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Интегрированное или всплывающее окно чата

Чат Provide Support может быть как встроен в сайт, так и открываться в отдельном окне. По умолчанию окно чата интегрировано в сайт. Чтобы окно чата не мешало изучению сайта, его можно свернуть даже во время чата – сессия чата при этом сохранится и восстановится на любой странице сайта.

Live chat window preview

Положение и размер окна чата

Размер окна чата можно изменить так, чтобы оно подходило дизайну вашего сайта. Также можно выбрать оптимальное положение кнопки чата, интегрированное окно чата будет открываться рядом с ней. Но, независимо от исходного расположения и размера окна чата, ваши клиенты смогут перемещать его по экрану и менять его размер на свое усмотрение.
Chat messenger size and position settings

Выбор оформления окна чата

Окно чата можно оформить в соответствии с дизайном вашего сайта. Мы предлагаем широкий выбор цветов и вариантов оформления – любой из них можно увидеть и оценить предварительно, не сохраняя изменений в настройках вашей учетной записи.
Chat messenger color themes

Customizable title and logo

If you would like to brand your chat window, you can add your company logo to the header. You can also choose a predefined logo from our gallery.
Online and offline chat window titles can be changed to match your company style.
Customized company logo in chat window

Various live chat buttons

You can choose images from our gallery or upload custom ones to use as a live chat button. You can even use images hosted on your own server if needed.
A text link can also be used as a live chat button. You can assign custom styles to it and make it an integral part of your website.
Enable eye catcher feature to draw visitors' attention to your chat button.
Possibilities of live chat button customization

Chat button status auto change

The live chat button on your website will change its status from offline to online right after at least one agent logs into the agent app and appears online there. The status will also change to offline automatically right after all agents log out of their agent apps.
Chat widget status auto change

Опрос перед чатом и форма отправки сообщения

Формы опроса перед чатом и отправки сообщения легко настроить под ваши нужды. Можно добавлять или удалять поля, создавать поля с собственным списком вариантов выбора, менять последовательность полей. Кроме того, для каждой из форм можно установить индивидуальный заголовок и сообщение, которое клиенты увидят, нажав на кнопку чата.
Start chat and Offline forms customization

Post chat survey

You can select one of the survey templates we offer in our post chat survey gallery or change the survey completely. We offer the ability to download the post chat survey template files, which are basically a set of HTML pages. You can edit the HTML in those pages and create your own survey form.
Post chat survey templates

Передача файлов

Функция пересылки файлов включена в окне чата по умолчанию. Файлы можно вставлять файлы из буфера обмена, перетаскивать их в окно чата или использовать символ скрепки на панели инструментов.
Для защиты операторов от получения вредоносных файлов, можно заблокировать пересылку определенных типов файлов - например, разрешить только пересылку изображений, или заблокировать исполняемые файлы и скрипты.
File sending

Отправка скриншотов

Вашим клиентам не нужно сохранять скриншоты в файл перед отправкой в чат. Достаточно скопировать нужное изображение в буфера обмена, а потом вставить его в поле ввода чата.
Screenshot preview

Предпросмотр медиа-файлов и ссылок

Ваши клиенты могут просматривать изображения и мультимедийные файлы, отправленные во время чата, не сохраняя их на свой компьютер. Они могут просматривать видео и слушать аудио-файлы прямо в чате, не скачивая их.
Ссылки, пересылаемые в чате, также отображаются с возможностью предпросмотра. Эту функцию можно отключить.
Audio file preview

Customizable system messages

There are a number of system messages which are sent to the customers automatically when triggered by certain events. For example, you can set some system greetings when the customer clicks the live chat button and a pre-chat survey opens, when the customer's chat is accepted by the agent etc. You can set additional department greetings, system messages for events when the chat is transferred to another agent, when the customer or the agent has left the room or disconnected offline.
System messages in chat

Отправка записей чата

Во время чата или выходя из него, ваши клиенты смогут отправить себе копию переписки, если эта функция включена в вашей учетной записи. Форма отсылки записи чата появится перед появлением опроса после чата. Также можно использовать кнопку "Конверт" во время чата.
Emailing chat record

Chat features toolbar

Live chat window toolbar by default offers a few options to customers: to send a file, print out a transcript of the chat, get a transcript by email and enable or disable the sound alerts in the messenger. You can configure the toolbar and show or hide the toolbar buttons according to your needs.
Chat window feature set

Provide Support branding removal

It is possible to hide the "Powered by" link which is displayed in the bottom right corner of the chat window. This feature is available only for paid accounts.
Chat window without branding

More features

If you removed the field Name from your pre-chat survey or decided to skip it completely, your chat visitors will get the default name "Guest" with a number next to it. However, you can change the default name from "Guest" to your custom one.
When chat is offline, your visitors are prompted to leave an offline message which goes to the email address you choose.
If you don't want to receive offline messages, you can disable the offline form (the offline chat icon will not appear on your website in this case) or you can redirect visitors to custom offline form on your website page.
+1-888-777-9930